Tuesday, October 2, 2007

fantastisk dröm


Jeg husker ikke ofte hva jeg drömmer men i natt drömte jeg en sykt morsom dröm. Den hadde en absurd storyline. Overraskende vendinger, komiske overraskelser og en avslutning som kommer som julekveld fra klar himmel. Karakter galleriet var fullt av individer med svakheter men ogsá karismatiske særtrekk. De var fulle av fascinerende paradokser og hadde mer en nok bagasje til á fylle hver sin biografi. I det heletatt, jeg drömte en fantastisk roman.

Sá hvorfor husker jeg dette ná, jeg som aldri husker drömmene mine. Jo fordi jeg váknet midt pá natten og tenkte at denne má jeg huske. Jeg tenkte jeg skulle stá opp og notere, men jeg husket jo hele drömmen som om det var i gár. Sá i stedet konset jeg pá et par detaljer og la meg til á sovne igjen. Nár jeg sto opp i morres var det fölgende jeg husket.

"Den hadde en absurd storyline. Overraskende vendinger, komiske overraskelser og en avslutning som kommer som julekvelden fra klar himmel. Karakter galleriet var fullt av individer med svakheter men ogsá karismatiske særtrekk. De var fulle av fascinerende paradokser og hadde mer en nok bagasje til á fylle hver sin biografi. I det heletatt, jeg drömte en fantastisk roman."

No comments: