Sunday, October 21, 2007

Best under press - Örn om seg selv del 7

Espen tagget meg. Jeg skulle 7 ting om meg selv. Seriöse eller useriöse. Her komer det 7 og siste punktet.

1) Jeg er en ivrig men elendig fisker.

2) Jeg synes dverger er komiske.

3) Morgenstund er tull i grunn

4) Jeg er en heidundranes kokk.

5) Den ene brystvorten min er litt större en den andre.

6) Jeg har vært en blá fugl pá tv i Afrika.

7) Best under press
I og med at de förste seks postene kom ut i löpet av den samme uken og det nár er over 9 dager siden den sjette kom ut, sá er vel dette ingen overraskelse. Dog skal det sies at jeg her sminker litt pá sannheten. Skulle vel strengt tatt byttet ut "best" med "kun"
Men sánn er no jeg engang. Jeg fullförer hvertfall alt jeg begynner p

Zava, Vibeke og frk. Makelös, ná skal det sies at jeg har brukt en halv evighet til á skrive dette memet. Det lar seg fint löses med á skrive 7 stikk ord, men det hadde vært hyggelig á lære 7 nyet ting om dere tre.

6 comments:

Zava said...

Javisst tar jeg utfordringen, men det kommer nok til å ta noen dager kjenner jeg meg selv rett. Gjorde en lignende sak for en stund tilbake forøvrig, får komplettere lista :D

vibeke said...

Du vil altså lære 7 ting om meg. Jeg får spisse blyanten og sette i gang da. Takk for utfordringen.

Jarle Petterson said...

Etter å ha lest samtlige syv er jeg mektig imponert. Nå har jeg også fått med meg at du har litt hektiske dager, men håper at du rekker å lese mail mellom slagene. Jeg tror det ligger et og annet og venter. :-)

Ha en fortsatt feiende flott mandag, Örn.

Frøken Makeløs said...

Oi skummelt, du har jo lagt lista grusomt høyt. Forøvrig har jeg blitt tagget av Tonita med en variant av dette memet før, så det er vel på høy tid at jeg gjør det.

Men er det sju ting om meg selv, sju ting jeg liker ved meg selv eller sju ting jeg liker ved utseendet mitt?

Örn said...

Zava, Vibeke og Makelös:
Gleder meg til á se svarene, ingen hast! Makelös, du behöver slett ikke á skrive mer enn 7 stikk ord. At jeg velger á skrive et par biografier, er dette slett ikke et kriterie;)

Takk Jarle;)

Örn said...

frökna, jeg foretrekker 7 ting om deg . Nysgjerrig sjö!