Monday, October 15, 2007

Fantastisk blog

Den Gyldne Q har sendt meg ut pá en aldri sá liten rundreise i Bloggpolis. Som rimelig fersk beboer, sá har jeg vandret alt for lite rundt. Er liksom litt bundet av navlestrengen fortsatt. Blitt kjent med naboene og noen av naboenes venner. Sá er det jo en del som dukker opp i lokalavisa som man titter pá. Det er jo alltid hyggelig med de sporadiske besökene som sender man ut pá en aldri sá liten link-tur. Men ná har altsá Den Gyldne Qs liste av nominerte blitt publisert og en strálende mulighet til á tusle litt lenger ut.

Misforstá ná vennligst ikke denne fremhevingen som kritikk av dere som ikke er nevnte. Dette er bare en blogg jeg vil peke til og fordi jeg oppfordrer alle til á ta pá seg de binere speedos og svömme seg gjennom nominasjons listen. Topp jobb Esquil!

8 comments:

Minneapolise said...

Fint med en positiv post om blogg-konkurransene. Sånn jeg ser det så kommer det mye positivt ut av dem (man oppdager nye blogger, som du allerede har nevnt, man får lyst til å skrive bra, positiv tilbakemelding er alltid hyggelig, osv), og samtidig er det ingen tvang til å være med for dem som ikke liker sånt. Jeg skjønner ikke helt problemet.

Anonymous said...

Enig med du :-)
Jeg var også veldig glad for å snuble over en sånn liste, og har oppdaget mange nye blogger i løpet av de siste dagene!

Anonymous said...

Etter å ha lest posten om "Den Gyldne Q" har jeg fått i alle fall 10 nye blogger på leselisten min :)

Jarle Petterson said...

Hei, Örn.

Vi er et stadig voksende kollektiv av bloggere og andre skribenter, som er i sluttfasen av det som blir en fellesnordisk aktualitetsblogg -- med nasjonale avleggere.

Siden ingen av oss som er med er spesielt bevandret i den islandske bloggosfæren, undres vi om du 1) kunne tenke deg å involvere deg -- på vegne av sagaøya eller 2) guide oss til islandske ressurspersoner som kan tenkes å kunne utgjøre redaksjonen for den islandske utgaven (og som dermed inngår i den nordiske redaksjonen).

Kunne du ha gjort deg umaken å sende meg noen linjer på jarle.petterson[ at ]gmail.com?

De beste hilsener fra
Jarle P

Anonymous said...

<3! Det fine kartet over internetten (c;

Sorgenfri said...

Fantastisk kart. :o)

Örn said...

minneapolise: Enig med deg!

Emelige&Cat: Utrolig hvor snever man er i sin titt pá internetten. En sánn liste har vært meg til stor hjelp:

Jarle, jeg sender deg en mail.

virrvarr og giraffen: Enig, fine kartet.

Jarle Petterson said...

Vakkert!

Jeg ser frem til å høre fra deg. Ha for øvrig en uforlignelig helg.