Thursday, January 3, 2008

Godt nyttár

Husker du den dagen i fjor? Den dagen i 2007!
Den dagen hvor du váknet tidlig, frisk og opplagt helt av deg selv?
Med god fölelse i magen, litt ekstra pá konton og inboksen og kalenderen tom. Den dagen du brukte sammen med noen du er glad i. Hvor ingen ting var planlagt men alt som falt dere inn ble gjort. Den dagen hvor alt du gjorde ble til gode minner, minner som stadig vekkes til live av smá lukter, gode sanger og vakre rom.
Dagen blir ofte nevnt av dem du delte den med. Alltid med et smil om munn og rett för en god latter. Ofte blir den etterfulgt av en god historie fra nettop denne dagen. Den har blitt en slagt milepel i den lange veien mellom dáp og begravelse. "Var det för eller etter Dagen?"

Jeg har nemlig et önske. Et önske om at alle dagene dine i 2008 blir sánne dager.
Sá langt er alle de to dagene jeg har opplevd i ár av det kaliberet.

Godt nyttár!

9 comments:

Anonymous said...

Godt nyttår, ja. To av dagene i 2008 har hittil vært veldig fine, og jeg håper det fortsetter sånn.

Anonymous said...

So far, so good!

Godt nytt år! Ser frem til gode poster fra deg også i 2008.

Anonymous said...

Kan ikkje sei eg hadde så mange slike dagar i 2007, nei. Men satsar på at eg får oppleve nokre i det komande året :)

Godt nyttår til deg!

Espen said...

Takk for den, Örn. Godt nyttår til deg også!

Du har vel ikke slått deg sammen med Frk Makeløs vel? Synes nesten det hørtes ut som dere satt på den samme rosa skyen. ;)

Örn said...

emilie: Jeg háper ogsá:)

Xmasb: Takk i ligemáte

Kristin: De var ikke sá veldig mange i 2007, men evig optimist for det áret som kommer;)

Espen: takk for det. Riktig nok var flyet mitt sá overbooket pá vei hjem etter nyttársfeiring i gamlelandet at jeg svevde over en rosask pá businessclass. Men sá ingen fröken makelös der.

Anonymous said...

Jeg håper du får fine dager i 2008. Og noen helt ok dager så du verdsetter de fine dagene enda mer.
(Dog, en liten følelse av lykke hver dag er absolutt sunt.)

Flopsy said...

Godt nyttår til deg også :-)

Anonymous said...

Mmmmmmmmmm, når du sier det, jeg fikk en sånn dag like før jeg avsluttet året og så kom det en like etterpå. Som jeg fremdeles lever på, så det blir nok et godt år *smiler*

Og vet med meg selv at det kommer flere dager og øyeblikk. Fint å bli minnet på det. Godt nyttår til deg!

-othilie

Örn said...

takk for det Skavlan, du har helt rett! Man má ha kontrasten og, vanskelig á finne bölgetoppene uten bunnene. Det blir strengt tatt flatt uten bunnene...

Jeg har trua Flopsy:D Du og, i hjorte pysj eller rafinert undertöy:) godt skal det hvertfall være, det nye áret altsá!

Yay Othilie!! De dagene er best!
Glad for á höre at du vasser rundt i dem i den perioden du helst villa kanselsert. Takk i like máte:D