Thursday, January 3, 2008

fikk tag gitt:D

fikk tag fra HvaHunSa. Hun Sa noe om bare et ord Men hörte ikke helt HvaHunSa


1. Hvor er mobilen din? siden-av
2. Skildre kjæresten din? Prinsessa!
3. Håret ditt? Mörkt
4. Moren din? Omsorg
5. Faren din? klokskap
6. Hva er favorittingen din? fiskestanga
7. Hva drømte du om i natt? tomt
8. Hva drikker du helst? riesling
9. Drømmebilen? racerbil
10. Hvilket rom er du i nå? kontoret
11. Eksen din? flink
12. Din største skrekk? utilstrekkelighet
13. Hva vil du være om ti år? cocacolalightbreak-mannen
14. Hvem var du sammen med i går kveld? söstra
15. Hva er du ikke? Hensynslös
19. Det siste du gjorde? Smilte
20. Hva har du på deg? Dress
22. Favorittboka di? denlilleprinsen
23. Det siste du spiste? sushi
24. Livet ditt? hektisk
25. Humøret ditt? lagom
26. Dine beste venner? fantastiske
27. Hva tenker du på akkurat nå? Gamlelandet
28. Bilen din? Fiktiv
29. Hva gjør du akkurat nå? snylter?
30. Sommeren din? kort
31. Sivilstatus? it's complicated
32. Hva er på tv-en din akkurat nå? svartskjerm
33. Når lo du sist? I sta
34. Når gråt du sist? begravelsen
35. Skole? livets?

Minnie, fr0kna og Zava: föl dere kallet!

10 comments:

Anonymous said...

Du sjarmerer altså:

nr. 2
nr. 3
nr. 11 (jeg liker at folk snakker pent om x'ene sine)
nr. 14 og
nr. 23

Örn said...

Yay! Alltid stas á være sjarmis:)

Angáende 11'rn ville alt annet være á skyte seg selv i foten. Som om jeg har vært sammens med noen dárlige folk! Jeg har bare vært sammen med bra folk.. nesten i hvertfall.

Jeg la ikke merke til det för, men hvor ble det av spörsmál
16, 17 og 18?

Anonymous said...

bare to ord... Hihi.
Du er en kjernekar!

Anonymous said...

Et rom med bare en funksjon? Er det bare meg og PJ som kan å utnytte plassen til det fulle? :)

Er forresten veldig enig når det gjelder exer, å klage på dem blir litt det samme som å klage på sin egen smak.

Anonymous said...

Det så jeg med en gang. Kan han ikke telle :-)
Men at håret ditt var mørkt.... Øynene da - for er de også mørke, ja - da ligger jeg flat! Også liker jeg svaret på 15 og 19 og 20. Og ikke minst 22.
Dessuten har du hoppa over 21.

Örn said...

bare nye dobbelt ord Heidi:D Takk i likemáte, bortsett fra det med kar da.. Kjernedame(?)

Minnie den ble besvart pá jobben, derav snylte svaret. Og det rommet har bare en funksjon;)

Vibeke, jeg stolte blindt pá hhs uten á leke sesamstasjon. Copy/past og sánt... Jeg har ikke hoppa over 21, bare ikke funnet den.

Nei du má nok reise deg, de er sánn diffus grá/blá/brune...;)

Anonymous said...

Da har jeg reist meg :-)
Mine og er sånn diffuse - brun, grønn, grå, gul

Zava said...

Utfordringen taes :)

Sorgenfri said...

Jeg synes kommentaren før listen var ustyrtelig festlig, på en pinlig hoderystende måte. :o)

Örn said...

Vibeke, tror diffus öyenfarge er den nye vinen. Háper det hvertfall.

Zava:D topp og glimrende svar, rolig pá lakenskrekkingen, det ödelegger dögnrytmen din:;D

Sorgenfri: Jeg leter etter jobb i desken hos VG skjönner du, trener litt her;)