Wednesday, January 23, 2008

unnskyldning

Kjære leser!
Beklager den litt labre produktiviteten her pá isbiten.
Mye som skjer der ute i den den virkelige verden: forelskelse, jobbskifte og opp til en god del reising til denne prinsessen som bor alt for langt unna.
I tillegg har jeg kommet pá en historie jeg har lyst til á fortelle og fryktelig mye kreativitet gár til á formulere dette eventyret. Er litt usikker pá formatet den skal fortelles i, akkurat ná er det et manus. Morsomt er det, men det opptar nesten alt av skrivelyst som er á oppdrive i denne kroppen. Har passelig tro pá realiserings graden, men fryktelig lærerik og morsom prosess.

Men det blir flere poster her, má bare oppleve noen nedturer og rare observasjoner. De stár ikke i kö nár nesen er nedgravd i dataskjermen.

5 comments:

Anonymous said...

Dere er jammen meg ganske søte. Ikke bare ganske. Utrolig søte, faktisk ;-)

Anonymous said...

Det er deg vel unt - Og det er rent saa man blir mistenksom;)

Örn said...

Vibeke: Takk ta, men husk gutter er töffe, kjekke og barske. Hvertfall ikke söte!

Atler ego! Ja ikke sant, det er for bra til á være sant;) men jeg synes ogsá det var pá tide!

Anonymous said...

DU er jo ikke søt. Du er tøff og barsk Örn, men sammen utgjør du og din prinsesse noe søtt. Du har nok helt glemt at du har forlovet deg TIL meg.

Zava said...

Du er selvsagt unnskyldt Örn! Gleder meg på din & prinsessa di sine vegne :)