Tuesday, December 4, 2007

This hotel will selfdestruct in T minus 5..4...3...2


Den perfekte julegaven for dingsebumsemannen. Nye merkelapper til dingsbumsene. Jeg har bestilt hos xkcd.com, men de er "out of stock" i öyeblikket. Nár de kommer skal de festes pá knapper som brukes ofte.

Jeg gleder meg som et barn til jeg fár en telefon en lördagskveld og de mangler taffelmusikk i sal H og jeg kan spörre hovmesteren:

"Hva slags musikk mangler du? Sánn litt hyggelig stemning? Litt magisk liksom? OK, da má du trykke pá "more magic" knappen. Den ved siden av "eject" og "selfdestruct" knappen. Men hva enn du gjör, ikke trykk pá "selfdestruct" knappen!"

Det skal bli ganske fint á gi noen musikere mer armageddon i monitor.

Og nár alt er kaos og jeg ligger hjemme syk, sá kan jeg spörre nár de ringer om kanskje noen har kommet borti chaos knappen?

For mer info, sjekk xkcd.com

3 comments:

Sorgenfri said...

Det burde garantert gi noen lyspunkt i hverdagen, hehe.

radiohode said...

Hvilken lapp vil du sette på bloggen din?

Örn said...

sorgenfri: Absolutt!

Radiohode: En sånn slidebar med mer eller mindre magi hadde vært fint å hatt på bloggen sin!.