Saturday, November 10, 2007

Byggern Bob

I gár fikk jeg rettet litt pá karman etter bomber-og-granat-kremmerne. Redd barna hadde sánn veldedighets auksjon i storsalen og jeg fikk blinket litt med lampene og skrudd pá noen knapper. Trukket i noen tráder og lánt et par ekstra lamper og om jeg fár si det sjöl, laget et jævlig töft rom.
Á lyssette visuell kunst er ikke barebare. Vel... á lyssette det er egentlig ganske enkelt. Bare tenk pá hvordan du vil fremheve skygger, kontraster og den tredje dimensjon, og vær forsiktig sá du ikke pátvinger verket ekstra uttrykk. MEN á forholde seg til 11 kunstnere som skal flisespikke og sláss om mest oppmerksomhet. Det krever sin diplomat.

Hvertfall fikk aristokratet veltet seg i luksus og skrevet sjekker med höygafler. De nyrike fikk kjört kameler igjennom foodprosessorer og spylt dem gjennom nálöyet og dermed sikret sin plass ved höybordet i himmeln.

Og jeg, jeg fikk lekt Bob the builder og kjört denne!

2 comments:

Zava said...

Heldiggrisen! Angrer du litt for at du skal bytte jobb nå? :D

Örn said...

jaaa.. litt kansje. Kanskje jeg kan fá gjöre en gjeste opptreden eller to;)