Saturday, November 24, 2007

Tor Denvær er tilbake i byen

Tordenbloggen har kommet til 64 dels finnalen. Jeg er i skjærsilden.
Jeg trenger hjelp her for det er nydelig blogg jeg er oppe i mot. Röverdattera var en av de förste bloggene jeg fant etter at zava lurte meg inn i bloggpolis.

Men altsá. Jeg hadde satt stor pris pá en kommentar eller stemme over hos Hjortens

Og sá vil jeg ogsá bruke annledningning til á drive litt valgkamp pávegne av báde Frökna og Farsan. Ikke det at de ikke er bra nok til á stá pá egne bein.
Frökna er jo ute og redder verden og med tidsforskjell og stusselige nettforbindelser risikerer man jo at konkurrentene ikke stiller med samme utgangspunkt.

Jeg er bekymret for at farsan misforstár det á bli satt pris pá med sell out. Det vil jeg ikka ha noe av. Sá sörg for at han ogsá blir med videre.

__________________
Ná viser det seg altsá at farsan er litt ambivalent til dette med konkurranser og greier sá han har drevet valgkamp helt pá egenhánd:D

4 comments:

Anonymous said...

Stemmegivning er utført. Heier på isbiter.

vibeke said...

Kjære du - at jeg også har et sånn derre ambivalent forhold til det der å konkurrere om beste blogg. Jeg mener det ikke går an å konkurrere om sånt. Noen liker det ene, noen liker det andre. Selv har jeg mine favoritter, og så ser jeg jo at noen av de som liksom blir stemt veldig fram, de synes jeg er helt ordinære og verken bedre eller verre enn andre, for å si det sånn. Noen av dine favoritter er ikke mine favoritter. Din blogg hører med til mine favoritter, men det har både med innleggene dine og måten jeg føler du behandler leserene dine på. Borte på Tordenbloggen stemmer jeg kun på en kandidat, og det gjør jeg kun for morro skyld. Kanskje jeg skal bryte løftet mitt om ikke å stemme og så gi deg en stemme også? du får ta en titt og se om jeg har lagt igjen en kommentar der ;-)

Anonymous said...

Jeg så en islandsk film i går. Den var knæsj. Heia isbiten! filmen heter myren eller no på islandsk og Jar head (!?) på norsk. så vet du det.

Örn said...

Takker S.tálelig. Báde for stemme og for heiing pá islandske filmer. Den myren synes jeg var en ganske álright film. Ikke no spesielt men, som det heter sá fint, bra til á være Islandsk;)

Vibeke: tusen takk. Det er noen skikkelig fine ting du skriver her og jeg setter stooor pris pá dem. Dessuten tror jeg jammen meg at ditt löftebrudd sendte meg videre i denne töffe duellen:D
Takker og bukker!