Wednesday, November 7, 2007

Dagens Utvalgte?!

Rett og slett et kjempe kompliment. Ble litt rakere i ryggen og fylt av stolt:)

Dog rosa vil jeg ha meg frabedt!
Det er intet rosa ved dingsebumsemenn. Det er det derimot med sánne markedsavdelings assistenter i nettop; lakserosa skjorte. Jehovasvitner i joint-venture med Norsk gallups telefonintervjuere slár meg som et bedre selskap.

Takk Parasitten!

PS: Jeg sá selv ikke likhetene med bohemiske filmer fra slutten av 60 tallet. Den er pinlig treffende;)

6 comments:

Frøken Makeløs said...

Det var vel fortjent! :-)

Örn said...

Rosa var vell fortjent?!

hmpf...

Frøken Makeløs said...

Nå må du slutte å tøyse da. At du var dagens utvalgte var vel fotjent :-)

Örn said...

Sorry, fryktelig barnslig av meg:)
Takk frökna!

Anonymous said...

Lakserosa skjorter er virkelig en uting. Bra du holder deg klar av slik styggedom, Örn.

Örn said...

Takk iversen. Satans disipler har utviklet seg. Geiteföttene ble for tydelig "give-away" tenker jeg.