Saturday, November 15, 2008

Kjapp oppdatering fra Isbiten.

Joda, sá sánn gár no dagan. Island vingler mellom á söke medlemsskap i EU eller den tredje verden. Folk flest er rasende, men litt usikker pá hvem de er rasende pá. Luksusbilene tidligere kjent under navnet Range Rover er omdöpt til Game Over, den islandske krona har funnet ny internasjonal suksess som teaterrekvisitter og jeg venter stadig pá at Sentralbanksjef David Oddson skal avslutte mánendtlige pressekonferanse om rentehevninger med "You beat that Mugabe!"
(Alle disse pressekonferansene har jeg kringkastet pá verdensveven og det krever all min selvdissiplin á ikke spille the imperial march fra StarWars nár han entrer rommet.)

Det sies at det ordner seg for snille barn. Hvis det er tilfellet sá er jeg litt usikker pá om Isbiten er den rette plassen á henge. Vi er jo etterkommere av de som ble vurdert som for slemme av solstrálene; vikingene.

4 comments:

vibeke said...

Du verden! Det står til liv, både med isbiten og dens ørn :-)
Tilbake bittelittegrann, eller?
I såfall kan du endre vibekes rokk, hun har flyttet.

Örn said...

bittelittegrann;)

Link endret.

Anonymous said...

Yay, liv :) Her ogsaa! Genialt. Selv syns jeg islendingene skulle soeke om aa bli en del av Norge igjen. Saa kunne vi sysselsette folket der borte med aa bygge bro over havet ei stund. Eller noe.

Örn said...

Joda! Er det liv er det háp;)
Syns du har en god plan. Jeg er for!